Accountmanager POS

Vacature (Full time)

Ben jij sales-minded, enthousiast en vind je het leuk om samen met je klant tot de beste oplossing te komen?

Dan ben jij wellicht de nieuwe Accountmanager van ons POS team! 

Duranmatic is een technisch handelsbedrijf op het gebied van Industriële automatisering, Point of Sale en Automatisch Identificatie en bestaat al sinds 1985. Bij Duranmatic zijn we niet zomaar een bedrijf. We vormen een team van ruim 60 gepassioneerde experts die gedreven worden door nieuwsgierigheid en de drang om grenzen te verleggen. Met onze 40 jaar ervaring zijn we trots op ons vermogen om constant te innoveren en voorop te lopen in een wereld die nooit stilstaat.

In de divisie van Duranmatic waar je werkzaam gaat worden (POS) ligt de focus op kassasystemen en Point of Sale producten zoals kiosken, bonprinters, barcode scanners en accessoires.

Jouw rol als accountmanager

Jouw werkgebied bevindt zich in midden- en noord Nederland.

Als onze nieuwe collega accountmanager bouw je aan langdurige relaties met eindklanten en partners. Daar waar kansen liggen zorg je voor verdere uitbouw bij klanten en bovenal neem je je klanten mee in de nieuwste ontwikkelingen en technologieën. Intern word je door je collega’s in de binnendienst en het supportteam vakkundig ondersteund.

Wat jij meebrengt

  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring als accountmanager met technische affiniteit
  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je bent een relatiebouwer, die zelfstandig en enthousiast zijn/haar verantwoordelijkheid pakt
  • Techniek en ontwikkelingen vind je interessant en je zorgt dat je altijd goed geïnformeerd bent
  • Je bent collegiaal, want: samen moeten we het doen! Jij bent veel onderweg en moet dus goed contact houden met o.a. inside sales  en de support afdeling om successen te behalen

Wat bieden wij

Wij bieden een gunstig arbeidsvoorwaardenpakket met 30 vakantiedagen per jaar, zorgen voor je pensioen, maar bieden je voornamelijk een zelfstandige functie binnen een hecht en informeel team.

  • Je beheert zelfstandig je eigen klantenportefeuille
  • Een jaarlijkse bonusregeling en winstuitkering
  • Gezellige bedrijfsuitjes, waaronder een jaarlijkse BBQ en teambuildingactiviteiten om elkaar nog beter te leren kennen
  • Ben je op kantoor in Dordrecht dan kun je je collega’s uitdagen om een potje tafelvoetbal te spelen of te darten
  • Mogelijkheden tot thuiswerken
  • Gratis toegang tot onze moderne inpandige sportschool – de ideale plek om na het werk in shape te blijven
  • Een prachtig dakterras waar je in de zomer kunt genieten van de zon en ontspannen momenten met collega’s kunt delen

Enthousiast?

Interesse in deze uitdagende job? Neem dan contact op met Camille van Teeseling camille@vanteeseling.eu. Heb je vooraf vragen, bel Camille dan op 06-53155409. We kijken ernaar uit om jou in ons team te verwelkomen en samen te bouwen aan succes!

P.S.: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.